Alla inlägg den 20 maj 2010

Av klarajojo - 20 maj 2010 18:41

Hej hej det är så härligt varmt ute det typ 22 grader och iskuggan 18 grader tänk vad varmt och skönt vi kommer att ha i sommar JIPPI!!!! kommer att bada och sola som en tok har redan fått lite färg men inte så mycket eftersom jag har varit sjuk hela veckan så jag har inte varit ute.

ok nu säger jag vad som händer imorgon 

jag ska till Agnes party eller kalas eller vad jag ska säga eftersom hon har fyllt år jag (jojo) fyller snart år längtar så mycket. Vi är lika gamla men Agnes är några månader äldre en mig. jag har letat fram lite kläder var svårt men fick hjälp av syrran lånade lite kläder blev bra tillslut.

    

det här är Sture.

Hej hej hej då då då

Av klarajojo - 20 maj 2010 11:05

Hej hej nu kommer en musik lista från jojo

 

1. Bon jovi Bed of roses

det är en fin låt som handlar om kärlek.

2. Bon jovi Thank You for loving me

detta är en väldigt bra som man kan lyssna på om man är ledsen.

3. Vanessa Carlton- ordinary day.

det är en glad låt som man kommer att lyssna på om och om på det är en bra låt.

4. Bon jovi We weren´t born yo follow

det är en bra låt men man tröttnar ganska fort på den.

5. Vanessa Clarton- A 1000 miles

det är en trall glad låt som man bara älskar.

 

det var min musik smak. Nu kommer en lista om vilka hästar som jag älskar på vällingby ridskällskap.

 

1. Dondy

En liten vit ponny som är rätt otålig av sig men man måste bara älska honom.

2. Halla

Är en söt ponny som är väldigt snäll.

3. Moone

Är en liten ängel.

4. Thess star

är en liten dressyr ponny gillar henne jätte mycket.

5. Sture

vet inte varför jag gillar honom så mycket men han har något speciellt.

ok det var nog de ponnysarna och hästen som jag gillar mest men om jag skulle orka skriva in mer ponnysar och hästar då skulle det aldrig ta slut.

Hej då  skriver mer sen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag vet. Vet du??
du får veta mer om oss

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om oss?
 Hästnördar
 snälla
 bra kompisar
 sjuklingar
 är i stallet 24 7
 idioter
 datanödar
 älskar sin familj
 musiknördar
 Älskar Dondy och Kelly och power och Moulina

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Klarajojo

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards