Alla inlägg under december 2010

Av klarajojo - 29 december 2010 18:30

OKEJ JAG FATTAR JAG VET ATT JAG INTE FIXAT JULIGT HÄR PÅ BLOGGEN!

 

På måndag ska jag rida jippi vill att Jack ska bli frisk så att jag kan rida honom<3 han e halt:(

 

på julafton så fick jag kläder pengar och smått och gott:P

 

Har jättetråkigt:( laddar upp lite julbilder nu poss hej:)

Jag orkar inte ladd upp bilderna nu så det blir en annan gång:P

 

 

Av klarajojo - 19 december 2010 20:30

Hej! Idag så har jag varit i stallet hela dagen från 10-19.15 jätteroligt har hjälpt till på huryskury lekar i stallet sprang fyra gånger det var jobbigt springa mycket...

Imåndags: så var jag i skolan en helt vanlig skoldag sen bar det av till stallet red på Donnis jätte roligt att rida henne Klara red Mimosa som har börjat busa ,ed alla hon slänger av och så.

Itisdags: så var jag i skolan sen i stallet sköte Dondy.

Ionsdags: Så var jag i skolan sen hemma hos klara.

Itorsdags: så var jag i skolan först sen var jag stallvärd istallet med Malin.

Ifredags: så var jag i skolan sen var jag i stallet.

Igår: så var jag i stallet och Fanny sov över:).

Idag:var jag i stallet.

 

                   Tänkte skriva lite om Mimosa och Donna

 

  

                            Östertorps Donna

                Donna är ett sto på 21 år. hon är lite jobbig att handskas med, hon kan vara väldigt tjurig och hon gillar inte andra ponnysar. Hon e av rasen Gotlandsruss/Arab. Hon ungefär D-ponny.

 

 

 

                             Östertorps Mimosa

                   Mimosa är ett sto på 12 år. Hon är väldigt glad och busig av sig. Nu på sista tiden har hon börja slänga av på nybörjargrupper. Hon är av rasen Shetlandsponny. Hon är B-ponny.

 

   Donna

 

 

   Mimosa

 

 

 

Hej då försöker skriva imorrn:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag vet. Vet du??
du får veta mer om oss

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om oss?
 Hästnördar
 snälla
 bra kompisar
 sjuklingar
 är i stallet 24 7
 idioter
 datanödar
 älskar sin familj
 musiknördar
 Älskar Dondy och Kelly och power och Moulina

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Klarajojo

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards