Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

...

Av klarajojo - 17 oktober 2010 11:00

Hej hej. skrev ju vad som hände igår så jag ska skriva vad som kommer hända idag senare så ska jag skriva hur det gick för fanny att rida. nu skriver jag vad som kommer hända.

idag:stallet kolla när fanny rider och ta hand om sötaste Dondy.

jag tänker skriva lite vad för ras Dondy är och hur han ser ut sen får ni en liten bild.

Dondy

född år 1998

skimmel med några svarta prickar

ras korsnings ponny mellan knabstup och appalosa

Dondy är en utav de ponnysarna på vällingby ridcenter

man använder ofta honom till pl(ponnylekis) när de ska rykta och ta hand om en ponny för att han gör inget.

Nu chattar med kakan

hejsvejs ses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av klarajojo - 29 december 2010 18:30

OKEJ JAG FATTAR JAG VET ATT JAG INTE FIXAT JULIGT HÄR PÅ BLOGGEN!   På måndag ska jag rida jippi vill att Jack ska bli frisk så att jag kan rida honom<3 han e halt:(   på julafton så fick jag kläder pengar och smått och gott:P   Har jä...

Av klarajojo - 19 december 2010 20:30

Hej! Idag så har jag varit i stallet hela dagen från 10-19.15 jätteroligt har hjälpt till på huryskury lekar i stallet sprang fyra gånger det var jobbigt springa mycket... Imåndags: så var jag i skolan en helt vanlig skoldag sen bar det av till st...

Av klarajojo - 14 november 2010 15:33


Hej hej har inte skrivit på länge men allt har gått bra, ridningen fortsätter vilket är skönt. DÅLIGT Ringormen har kommit tllbaka jobbigt försvinn jobbiga ringorm försvinn. på ridningen så hoppar vi kanska ofta vet inte varför vi gör det jobbigt.....

Av klarajojo - 17 oktober 2010 21:27

Hej hej som sagt var ett lång inlägg nu dåra Fanny red Jack det gick bra de övade typ på att rida rakt på bommarna. och att fatta en bra galopp och typ hålla den. okej det kommer nog inte lång inlägg. Jag sköte Dondy och Danni kom till stal...

Av klarajojo - 16 oktober 2010 18:34


Hej hej har kommit hem från stallet det var azom träffade finaste jessi har hjälpt hannah med sessan till tävlingen imorrn hon red sessan idag det gick toppen det var azom i stallet som vanligt. jag ska till stallet imorrn på måndag ska jag skriva...

Presentation


Jag vet. Vet du??
du får veta mer om oss

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om oss?
 Hästnördar
 snälla
 bra kompisar
 sjuklingar
 är i stallet 24 7
 idioter
 datanödar
 älskar sin familj
 musiknördar
 Älskar Dondy och Kelly och power och Moulina

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Klarajojo

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards