Alla inlägg under juni 2010

Av klarajojo - 28 juni 2010 20:16

Hej tänkte bildbomba

  

Tike

Pytte  

  Power 

 

 

Musse     Moulina   Moulina finaste <3<3<3<3<3   Mistral   MaxJoy     Jag och Iffe   Jack   Herman   Nikki och Jasmin   Donna finaste <3     Dondy finaste Dondy<3<3<3<3<3

Iffe&Cappi&Calle(Carlik)&DW(Day Walker) 

Iffe svarta hästen Cappi Vita ponnyn Calle Säcken DW Fuxen.

Ses med mer bilder  

Av klarajojo - 28 juni 2010 16:09

Hej är hemma från Trosa har varit med min syrra så vi har varit hos hennes kompis vi har badat och det har någ bara gjort.

Hej då ses

Av klarajojo - 24 juni 2010 14:25

Ska till varma landet (jojo) Nu e säkert ponnysarna på sommarbete Dondy kommer att äta upp sig han kommer vara rund som en boll när han kommer hem men nu står han säkert och äter elr springer runt.         

Dondy är den vita ponnyn love you sweety....<3<3<3<33<3<3       

Av klarajojo - 23 juni 2010 22:02

Trött väldigt tröt imorrn åker hästarna på sommarbete  Dondy min fina Dondy så jävla söt älsakar dig sötnos ses i augusti

orkar inte skriva mer nu

Av klarajojo - 20 juni 2010 19:56

Hej hej är hemma från Trosa har varit där imorrn så ska jag hjälpa till när det är ridläger i stallet och imorrn har jag ridavsluttnig det är roligt men ändå tråkigt för att sen så stänger stallet vad ska man göra då......... jaja mm jag måste fixa lite så att jag kan bildbomba sen nu kommer en liten bild

detta är Lucy klara hoppade med henne i tisdag

hej hej hej då då då   

Av klarajojo - 19 juni 2010 09:28

Godmorgon!idag så gifter sig kronprinssean victoria och Daniel...... inte så roligt enligt mig.... vet inte vad jag ska göra idag så skriver det kan jag göra måste skaffa bättre bild på Dondy men måste då ladda över för då hade jag kunnat bildbombat.

klara red thess igår menar jag  

Av klarajojo - 18 juni 2010 21:47

 Hej hej jojo här vet inte vad man ska skriva Ssköte Dondy Sötis<3<3<3<3<3333333 gud hästarna åker på Torsdag inte roligt men ridskolan öppnar 9 augsti JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! på måndag ska jag rida Å lovade att jag skulle få Dondy JIPPI!!!! vi får rida självständigt på ängen sista gången JIPPI kan öva på att få hästen att gå i form och att göra skänkelvikningar och bak-framdelsvändnigar och sluta och öppna gillar sjukt mycket dressyr men klara gillar hoppning inte så kul enligt mig. Det var lite smått och gott om mig 

har forfarande ingen bättre bild på Dondy sötisen<3<3<3<3<3<3<3<3<333

Hej då    

Av klarajojo - 16 juni 2010 18:48

Jojo,Klara,Agnes flummar väldigt nu vi är typ som fjottisar gud vad jag hatar det

har inga bilder på oss men det kanske kommer några.

lila söta buster Klaras hund  

Presentation


Jag vet. Vet du??
du får veta mer om oss

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om oss?
 Hästnördar
 snälla
 bra kompisar
 sjuklingar
 är i stallet 24 7
 idioter
 datanödar
 älskar sin familj
 musiknördar
 Älskar Dondy och Kelly och power och Moulina

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Klarajojo

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards