Alla inlägg under september 2010

Av klarajojo - 28 september 2010 15:39

Hej hej! sitter hos klara bästa tjejen i världen. Ska snart till stallet... Klara ska hoppa idag och jag ska fota henne hon vill rida Lucy elr Brolle jr elr som jag och Klara säger Brolle hans riktiga namn är Brolle jr och Lucy heter bara Lucy.

 

    

den bild 1 Brolle bild 2 Lucy

 

Hej då från klara och jojo 

Av klarajojo - 27 september 2010 22:02

Hej hej!

 

idag så red jag Emma gick jättebra klara red donna hon tyckte inte att det gick bra. PÅ DENNA BLOGG SKRIVER VI OM HÄSTAR OCH IBLAND KANSKE OM ANNAT OM NI INTE GILLAR HÄSTAR LÄS INTE DENNA BLOGG!!!!

hejsvejs nästa vecka skriver jag inte för då har vi teori.

Av klarajojo - 25 september 2010 21:27

Hej jag skrev inte i måndags vem jag red men jag red Donna gick inte bra jag kan inte fatta galopp på henne Klara red Sture och Å gav henne mitt spö och det gick sönder för att på Sture är det Spö och Sporrar som gäller man vi rider inte med sporrar.

 

Hej då skriver vem jag får på måndag!

Hej då :D

 

Hej

Av klarajojo - 13 september 2010 20:06

Idag red jag Jacken gick assbra väldigt fin i formen är han

Klara red power gick bra för henne oxå

jag kommer inte skriva på fre,söndagar

Hej då

 

Av klarajojo - 11 september 2010 18:19

Sorry har inte skrivit på länge i måndags så red jag Emma skit ponny

klara red power..

det var nog allt jag kommer skriva varje mån,tis,fre,sön

 

HEJDÅ

Av klarajojo - 1 september 2010 20:18

Hej hej har inte skrivit på länge förra veckan red jag på Donna och den här veckan hade jag teori... Klara red sture förran veckan och igår red klara på dondis

 

det var allt

Hej då

 

Presentation


Jag vet. Vet du??
du får veta mer om oss

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om oss?
 Hästnördar
 snälla
 bra kompisar
 sjuklingar
 är i stallet 24 7
 idioter
 datanödar
 älskar sin familj
 musiknördar
 Älskar Dondy och Kelly och power och Moulina

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Klarajojo

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards