Alla inlägg under augusti 2010

Av klarajojo - 16 augusti 2010 20:53

Hej red ju Atlet idag ville rida jacken sen så får jag veta att någon ska rida Dondy VILL RIDA HONOM..

 

Jaja ska snart äta...

Av klarajojo - 16 augusti 2010 10:30

Hej hej Ridning idag VILL RIDA JACKEN.

Jag lovade ju att skriva om Dondy så kommer det lite..

 

Dondy                                                 

Dondy,Kärlek

Det hör ihop

Jag älskar när du gnäggar till mig 

Jag älskar dig på alla sätt och det bästa med dig

är att vi hör ihop du är inte den finaste och inte den bästa

men för mig är du mitt allt..

Älskar dig gubben



Det är vad jag tycker om Dondy  om ni har någon annan syn på honom så skriv inte det om det inte är något snällt!!


Hej svejs

Av klarajojo - 15 augusti 2010 21:15

Hej hej! vad ska man skriva va hos farmor och farfar i helgen de fira mig och farfar jag jag fick en koffta att rida i och ridstrumpor och en väska och ALLT I LILA! den bästa färgen som finns och så fick jag presentkort på Hööks och ridskor....

 

okej det va det..

 

                                  NYTT!

                   kan skriva inlägg i olika färger

  

Jack red jag i måndags

Av klarajojo - 12 augusti 2010 22:00

Hej hej vet inte vad jag ska skriva ska jag fixa någon headers?? ni får ge mig tips. va i stallet idag tog hand om lilla DondyXD

jag har inget att skriva om..

så det var det lilla korta inlägget idag...

 

   Nikki och Jasimin


   

Lilla söta Dondy LOVE YOU<3 

Av klarajojo - 12 augusti 2010 11:00

Hej hej!

igår så var jag såklart i stallet hela dagen...

fick rida gratis på finaste Drakula han blev rädd för några som kommer gående med några leksaksflygplan han typ börjar trava och hoppar och skuttar så kollar jag åt sidan så ser jag resten av gruppen 3meter bort jag styr honom åt det hållet då går han jätte jättefort så jag måste stanna honom det gick typ i 5 sekunder sen typ försköker han gå om Musse som Anette som e ridläraren..

s såg min dag ut igår

idag stallet

Av klarajojo - 10 augusti 2010 22:13

Hej hej jojo här som det står ska jag svara på Elins fråga innan jag skriver annat.

Nej jag är inte med på bilden men jag var med jag stod med fikat...

Idag har jag varit i vällingby... köpet lite...

sen stallet jätteroligt..

igår stallet red Jacken roligt vi red barbacka vi kom till ett ner fallet träd mitt över ridsitgen Åsa bryter av några pinnar och Jack ville inte över först så jag vände tillbaka honom och han tog ett litet skutt han ville nog hoppa...

hejdå

Av klarajojo - 4 augusti 2010 18:29

Hej hej idag så kommer klara hem så jag jojo bloggar istället:) Har träffat Agnes JIPPI!!!!!!!!!!!!:)))))))))

Imorrn ska jag inte på kalas jag ska hämta hem ponnysarna

Dondy!!<3<3 ska skriva om han sen men just nu vet jag inte vad....

kan ni inte kommentera någon gång ni blir dåliga på det....

ni kan ge tips om vad vi ska skriva om...

 

    

 

Första bilden Moulina andra Dondy

Hej svejs

 

  

Av klarajojo - 2 augusti 2010 12:17

Hej Hej nu sitter jag vid datan och kollar ut genom fönstret och vad ser man..... regn bara regn    Jippi (Not)

Vad jag ska göra idag vet inte

Vad jag ska göra imorgon vet inte vill vara med Agnes och Klara..

På Torsdag vet jag vad jag ska göra Gå på Fest...

 

Vad mer ska jag skriva jo om jag har lust så ska jag fixa till ridningen som börjar nästa vecka...

 

Här kommer en liten bild:

Hej Hej Då Då  

Presentation


Jag vet. Vet du??
du får veta mer om oss

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om oss?
 Hästnördar
 snälla
 bra kompisar
 sjuklingar
 är i stallet 24 7
 idioter
 datanödar
 älskar sin familj
 musiknördar
 Älskar Dondy och Kelly och power och Moulina

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Klarajojo

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards